Herroeping en Retouren
Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag van de geretourneerde producten gecrediteerd. Verzendkosten worden alleen gecrediteerd, wanneer de order in zijn geheel wordt teruggestuurd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn en blijven voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@keutelenko.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Welke stappen moet u nemen?
- Download het retourformulier.
- Vul het formulier in en voeg deze bij de retour te sturen producten.
- Indien u meerdere producten retour wilt sturen, dient u dit in één zending te doen. Alle producten dienen aan de bovengenoemde voorwaarden te voldoen. Let op! Enkele producten mogen niet geretourneerd worden, deze producten staan hieronder benoemd.
- Stuur een e-mail naar info@keutelenko.nl met de bestelnummer en producten die u retour gaat sturen
- Stuur uw zending naar Keutel&Ko Wollegrasstraat 16, 5552 GE Valkenswaard. Dit mag bij een pakketservice-aanbieder naar keuze. De verzendkosten van uw bezorgadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening
Uitzonderingen retourneren
De volgende producten zijn NIET te retourneren:
Gepersonaliseerde producten
Gesealde verpakkingen
Identiteit ondernemer
Keutel&Ko
Wollegrasstraat 16
5552 GE Valkenswaard
(Uitsluitend voor retouren)
0646617225 (tussen 9.00 en 17.00)
info@keutelenko.nl
KvK: 17284426
BTW: NL001698030B56
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@keutelenko.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.