Retouren & Klachten

Herroeping en Retouren

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag van de geretourneerde producten gecrediteerd. Verzendkosten worden alleen gecrediteerd, wanneer de order in zijn geheel wordt teruggestuurd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn en blijven voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@keutelenko.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Welke stappen moet u nemen?

  1. Download het retourformulier.
  2. Vul het formulier in en voeg deze bij de retour te sturen producten.
  3. Indien u meerdere producten retour wilt sturen, dient u dit in één zending te doen. Alle producten dienen aan de bovengenoemde voorwaarden te voldoen. Let op! Enkele producten mogen niet geretourneerd worden, deze producten staan hieronder benoemd.
  4. Stuur een e-mail naar info@keutelenko.nl met de bestelnummer en producten die u retour gaat sturen
  5. Stuur uw zending naar Keutel&Ko Wollegrasstraat 16, 5552 GE Valkenswaard. Dit mag bij een pakketservice-aanbieder naar keuze. De verzendkosten van uw bezorgadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening

Uitzonderingen retourneren

De volgende producten zijn NIET te retourneren:

Gepersonaliseerde producten
Gesealde verpakkingen

Identiteit ondernemer

Keutel&Ko

Wollegrasstraat 16
5552 GE Valkenswaard
(Uitsluitend voor retouren)

0646617225 (tussen 9.00 en 17.00)
info@keutelenko.nl

KvK: 17284426
BTW: NL001698030B56

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@keutelenko.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.